13 Mart 2016 Pazar

İNDİRİME KANDIM MI ? | ALIŞVERİŞ 3

Herkese merhaba

Son indirimden sağ çıktık mı? Vallahi ne yalan söyleyeyim ben kendimi tuttum. Vallahi tuttum. Bende inanamadım ama tutabildim. Sadece ihtiyaç alışverişi oldu bir kaç tane de merak edilen ürünler var tabi ki. Ama büyük bir gelişme olmadı makyaj çekmecemde.İmkanlar kısıtlı olunca insan alamıyor tabi ki. İmkanlar hem öğrencilik e hem de mağazanın olmaması.. İşte aldıklarım;

BENRİ DİSK PAMUK
Benri de  3 al 2 öde kampanyası vardı. Bende bu sefer büyüklerden değil 35 lik olan küçüklerden aldım. Zaten yazın aldığım pamukları yeni bitirmişken asla o kadar çok pamuk almam her halükarda indirime giren bir ürün. Başka pamuk denemedim denemeyi de düşünmüyorum çok iyi anlaşıyoruz.  Fiyatı ise 1.95 TL idi 3 ürün 3.90 TL gelmiş oldu.


GARNIER KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU
 Bunu sanırım sadece ben almamıştım ben de aldım. Ürünü MİGROS tan aldım. Bende ki 125 ml olanı. Bakalım deneyip göreceğiz. Sırf merak için aldım yoksa ben süt bazlı olan temizleyicilere aşığım. Bakalım övüldüğü kadar var mı. Ürün fiyat ise 3.22 TL idi.
WET N WILD BRULEE
Evet evet bende aldım. Sonunda aldım yani ne yapaydım. Zaten az bulunuyormuş hemen bitiyormuş herkeste varmışta mükemmelmiş. Ben de merakıma yenik düşüp aldım. Millet bulunca üçer beşer alıyor. Bu en şaşırdığım nokta idi. Kullanmadım kullanır kullanmaz ilk izlenimini instagram dan paylaşırım. Fiyatı ise 4.75 TL idi.
FLORMAR METALLIC EYE SHADOW
İnanır mısınız flormar da baya bir indirimde idi. Ben de tabi ki kalem farlarından bir tane aldım . Tam ismi ise şöyle ;  ME02 BRING THE ACTION. Ürün metalik bir kahve .Fiyatı ise 7.00 TL idi.





PENTİ ÇORAP
Penti de bile %70 indirim vardı. İyi ki Giresun da bir şeyler almamışım. Yoksa pişman olurdum. Fazla çorap çeşidi kalmasa bile ben bu minnoşları kaptım hem de o kadar komik bir fiyat ki. Fiyatı 3.27 TL idi. Toplam 4 çoraba 6.54 TL vermiş oldum severek giyeceğim.

 KOTEX
Günlük ped alışkanlığı hepimiz de var sanırım bayanlar. Bugüne kadar birçok ürün kullandım ama bence hem yok gibi olanı hem de en güzeli Kotex e ait. Lavanta kokulu hem de. Fırsat ve şans vermelisiniz bu ürüne. Ürün fiyatı ise 2.25 TL idi.

BEEBEAUTY SHOWER GELKim çilek  seviyor? Ya çilekli cupcake. Aman allahım en sevdiğim ikisi bir arada. Kokusu muhteşem bu ürünün. Daha önce bitenler yazım da farklı bir aromalısını yazmıştım buradan okuya bilirsiniz.
Ya sırf kokusu için alınır. Ayrıca kalıcı olması ise cabası. Alın alın kaçırmayın.
Fiyatı ise 3.95 TL idi. Kaçar mı? Asla kaçmaz.


Peki siz neler aldınız? Lütfen yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.
Aldıklarımdan kullandıklarını var mı?
Lütfen beni bilgilendirin
Kendinize ve cüzdanınıza iyi bakın.


EBRU ÜLGEN
#ebrudannotlar

4 yorum:

  1. Iyi tutmussun kendini güle güle kullan aldiklarini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim. Biz dort gözle Amerika alışverişini bekliyoruz :)

      Sil