7 Mart 2016 Pazartesi

BEN NELER KAZANDIM ?I | KALEMİMCE YAZDIKLARIM


Herkese merhaba
Bu yazdığım biraz tuhaf karşılanabilir. Hatta bazılarınız reklam olarak algılayabilir ama şu an yazdıklarımdan haberleri yok kişilerin. Bu yazımda size bana instagram ın kazandırdıkları güzel kalpli insanlardan bahsetmek istiyorum. 
Bir etkinlik sayesinde tanıştığım güzel kalpli insanlar hayatıma girdi. Ve bir kez daha iyi ki açmışım bloğu dedirttiler. İşte onlardan ilki sevgili hediyeleşme eşim olan '' glitterofbeauty'' . Kendisi Ankara'da yaşayan tatlış bir arkadaş :). Hediyeleşme etkinliği ile hayatıma giren , kullandıklarıyla bilgi sahibi olduğum aynı zaman da KPSS arkadaşım oluyor kendileri. İsminin üzerine tıklayıp sayfasına bakabilirsiniz. Eminim çok seveceksiniz.
Gelelim ikinci tatlış kişisine. Kendisine ben ' Aslıcanım' diyorum . ''aslihandikyokus '' hesabından bahsediyorum tabi ki . Daha önce tanıştı iseniz ne mutlu size. Kendisi hem benim aslıcııım hem de yaş yakınlığı sebebiyle  sırdaşım olur. Biz ona  'mantık abidesi' diyoruz. Sarışındır ve harika paylaşımları mevcuttur. Eğer sayfasını ziyaret ederseniz mutlaka selam söyleyin :).
Ve Ankara'dan devam edelim . Benim minnak kızım ' Elifcii' :). Bakın bakın burada tam sayfası ''elifcemakyaj'' . Onun da o kadar güzel ve temiz bir kalbi var ki görmemek mümkün değil. Kendisini mutlaka takip etmelisiniz. Mutlu huzurlu instagram ailemden o da.
Cağnım 'yasem' de sıra. Benim gönlü,yüzü,sözcükleri tatlı arkadaşım. ''yaseninmakyajonerileri''  hakikaten güzel şeyler öneriyor yahu bu kız . Hatta şu an devam eden bir çekilişi bile var. Bence bir bakın derim.Ankara nın güzellerinden kendisi hem de bir öğretmen :). 
Evet sıra da ise Akdeniz den bir isim var . Sevgili 'Özo' yani biz ona öyle diyoruz. ''ozlemmylmaz'' adına tıklayarak kendisine ulaşabilirsiniz. Kendisi deneyleriyle meşhurdur ha bir de fareleri var ama çok sevimliler:). İyi ki dediğim insanlardan kendileri. Giderseniz sayfasına selam söyleyin olur mu ?:)
Çanakkale güzeli geliyor evet. Kendisi en güzel şehrimizde yaşamaktadır :) İşte sevgili ''makyajruzgari''  Meltem den bahsetmekteyim. Gidip bir bakmanızı öneririm. Çok yoğundur ama paylaşımları çok içtendir.
Kırıkkale den de var tabi ki bizde. Sevgili Eda instagram ı ise şu '' makyaja_dair.hersey'' .  Kendisi pembe aşığı bir kızçe:) Sayfasına bakmayı unutmayın olur mu ?
Memleketimin yanı başında okuyan tatlış Özge ye ne dersiniz? Onun hesabı ise ''itsmeoozge'' . 1k olmasına az kaldı siz de takip ederseniz pişman olmazsınız. Çok tatlış bir kızçe o da:) Sorularınıza cevap bulabilirsiniz.
Bizim grupta hemşire bile var. Evet evet hem de kendisi hem sağlıkçı hem de tatlış bir blog yazarı.
Kimden mi bahsediyorum? Tabiki ''evintekkizimona'' dan. Kendisinin bir youtube kanalı bile mevcut. hem okuyup hem izlemesi ayrı keyif bu kızın.


Evet ben bu güzel insanları tanımaktan çok mutluyum. Hepsinin kendine öz harika güzellikleri var. Tabi ki burada hepsini paylaşamam. Hepsine kocaman kocaman sayfalar ayırmam gerek. Ama instagram ın iyi ki dedirten insanlarından oldular bana. Hep iyi geldiler , dert dinlediler , yorum yaptılar, akıl verdiler, vakit ayırdılar, sorular sordular , fikir aldılar. Hatta biz kendimizi alış veriş konusunda da frenleyebildik. Gereksiz bir şey aldırmadık birbirimize. Birbirimizde olmayan ürünleri paylaştık hatta. Yani biz nadir olan güzel arkadaşlıklar kurduk. Kısmetse yaza da buluşuyoruz. Hepsinin hesabına gidince benden selam söyleyin aynı zaman da onları çok sevdiğimi de. Neyse şimdi kızlar bekliyor.:) Buraya kadar okuduğunuz içi çok teşekkür ederim.
İyi dostlar biriktirin size. Emin olun takipçi sayısı, bedava ürü, tıklanma sayısı hiç biri önemli değil. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi.


EBRU ÜLGEN
#kalemimceyazdıklarım

6 yorum:

  1. Canım bütün bunların hepsi senin tatlılığından kaynaklanıyor. İyi ki hediyeleşme eşim sen olmuşsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım canım tatlılık konusunda sen daha tatlısın ki.iyi ki iyi ki hediye eşim sen olmuşsun :)

      Sil
  2. Ben de burada senin gibi iyi insanlar tanidigima memnunum bana en büyük getirisi yeni guzel insanlar tanimak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım Zey :) seni tanıdığıma da o akdar çok seviniyorum ki. İlgin paylaşımların ve sıfır egon ile bir harikasın. :) Amerika da tut kendini alışverişte )

      Sil
  3. Ne güzel yazmissin canim instagramin en sevdigim kismi bu yeni insanlar yeni dostluklar kurmak. Bende senin ve diger arkadaslarimizin sayesinde tanidim hepinizi cok sevdim iyiki dedim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nİhalim inan tanıdığımız için o kadar mutluyuz ki.iyi ki iyi ki tanıştık

      Sil