24 Mart 2016 Perşembe

HEDİYELER HEDİYELER | ŞANSLIYIM BEN YAHU | CAN DOSTA TEŞEKKÜRLER

Herkese merhabalar
Bu yazımda canım dostumun bana aldıklarından bahsetmek istiyorum.
Kendisini geç tanısam da erken kaybetmeyeceğim. Minik kızıma DİLARAM'A teşekkür ederim. Instagram ına ismine tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Hediyelerin ve mükemmel arkadaşlığın için teşekkür ederim can Dilo'm.

İlk ürün Garnier markasına ait bir kil maskesi. Ürün hem kil maskesi hem de matlaştırıcı etkisi olduğu için dikkatimi çektiği için aldık. Ürün tek fiyatı 3.22 TL idi. Bu maske karma ve yağlı cilt tipleri için uygun. Kullanır kullanmaz sizinle etkilerini paylaşacağım.
Bu ise benim aylardır alıp alıp geri bıraktığım bir ürün. Sepete atıp yok ya başka zaman alırım dediğim  Pastel Day Long Lipcolor serisine ait 09 numaralı ruju.
Kendisi kullanan herkesi memnun etmiş ama ben daha açmalara kıyamıyorum. Sanırım bu ürün 12.00 TL gibi bir fiyatı var. Dilara benden sakladığı için tam bir fiyat bilgisine sahip değilim. Kendisini kocaman kocaman kırmızı kırmızı öpüyorum
Fa deodorantlarını ilk kez kullanacağım. Bu mavi olan ise Diloş'un favorisi imiş. Çok memnunmuş o sebeple aldık. Sanırım uzun bir süre deodorant almamalıyım.
Çok taze bir kokuya sahip. Fiyatı ise sanırım 3.45 TL idi. Tabi yine Dilara' ya sormak gerek :)

Yine orada kokusuna vurularak aldığım diğer deodorant. Cotton Mist olarak geçiyor ismi. Tatlı şeker gibi bir kokuya sahip. Yine sanırım 3.45 TL idi fiyatı. Kullandıkça size daha rahat bilgiler verebilirim.

Güzel hediyeler ve tatlı Migros alışverişi için Dilara ' ya bir de buradan teşekkür etmek istedim.
Seni çok seviyorum Dilo :) Ve bir daha ki indirimde umarım kendimizi kaybetmeyiz.
Hediye etmek sünnettir. Hediyeleşmek ayrı biz mutluluk. Dosttan gelen hediye ise kullanmaya kıyamadıklarınız oluyor. Umarım gerçek bir dosttan mükemmel hediyeler alırsınız.


EBRU ÜLGEN
#ebrununhediyeleri

4 yorum:

  1. Kuzum eline sağlık ben sınavlardan pek ilgilenemedim, anca anca okuyorum yazıları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum bende yenı gordum bılıyorsun durumları :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. olsun tatlıs ben de unuttum artık dersten tezden :(

      Sil