13 Haziran 2017 Salı

MİGROS ALIŞVERİŞİ || 1

Herkese merhabalar;
Son Migros indiriminden birkaç parça bir şey almıştım.
Sizinle paylaşmak istedim.
Kampanya hafta sonu için geçerli olduğu için maalesef hala devam etmiyor.
Ama kişisel bakım ve parfüm-deodorant gibi ihtiyaç alışverişinizi Migros' tan yapmanızı tavsiye ederim.
İşte benim aldıklarım;

Garnier markasına ait uzun zamandır piyasa da olan fakat benim almamak için direndiğim bir üründü.
Şu an Loreal'ın Micellar Water ı nı kullanıyorum.
Buradan yazısına da ulaşabilirsiniz.
Gelelim Garnier Skin Naturals Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu' na.
400 ml lik bir ürün ve argan yağı içermekte.
Suya dayanıklı makyajı bile çıkardığını söylüyor.
Bakalım nasılış?
İndirimsiz fiyatı 24.95 TL indirimli ise 12.47 TL ye gelmiş oldu.
Denemek için fiyatı oldukça uygun.


Uzun zamandır kepekle başım dertte olduğu için mucizevi şampuanıma geri döndüm.
İyi ki de döndüm !
Eğer keek problemi ve dökülme problemi yaşıyorsanız mutlaka ama mutlaka bakmanızı tavsiye ediyorum.
Tek söyleyebileceğim verdiğim her kuruşu hak eden bir ürün olması.
Ve fiyatı sadece 13.50 TL idi.



L'oreal markasının nemlendiricisini kullandığımı eğer şu postumu okuduysanız biliyorsunuzdur.
Ama az kalması sebebiyle yeni bir nemlendirici denemek istiyordum.
Fakat istediğim nemlendirici henüz daha Migros'a gelmediği için ben de Neutrogena markasının bu Yağsız Yüz Nemlendiricisini aldım.
Pembe greyfurt'lu bir ürünmüş.
Aranız da kullanan var mı?
Fiyatı ise; 9.37 TL.




Yaz aylarında en sevdiğim şey cilde ağır olmayan makyaj uygulaması.
Daha önce de Orta tonunu aldığım Garnier BB krem in bu sefer açık tonunu aldım.
Bİr tık koyu gelen BB Kremimi açmak için alındı tamamen.
Eğer siz de yaz aylarında hafif ten makyajı tercih ediyorsanız mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.
Fiyatı ise; 10.25 TL
 



Yaz aylarında sürekli ya saçlarımı topuz yapıyorum ya da at kuyruğu.
Bu şekilde yaptığım da ise çıkan bebek saçlarımdan oldukça rahatsız oluyordum.
Nİvea'nın bu sabitleme spreyini denemek için aldım.
Bunda indirim yoktu.
Tam fiyatı ise; 16.42 TL idi. 



Benim Migros alışverişim bu şekildeydi.
Siz indirimi yakaladınız mı?
Neler aldınız?
Beni instagramdan takip etmek için buraya tıklamanız yeterli.


SEVGİLER
EBRU Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder