31 Mayıs 2017 Çarşamba

İSTANBUL MACERASI || 2 || ALIŞVERİŞ 💁🏼1

Herkese merhabalar :)
İstanbul maceramın kozmetik alışveriş yazısı ile karşınızdayım.
Öncelikle H&M ve ROSSMANN  mağazalarına ilk kez gittiğimi belirtmek istedim.
Ne üniversite okuduğum ne de yaşadığım şehir de bu iki mağaza maalesef bulunmuyor.

İlk izlenimlerimi paylaşmak istiyorum sizlerle.
H&M ise daha farklı yani benim alıştığımdan daha farklı kesimler, modeller mevcuttu.
Hatta bazı kıyafetler de gözüm de kalsa zayıflama sürecinde olduğum için öylece bakıştık.
Baya bir büyük mağazası vardı.
Pantolonlara bayıldım ayrı olarak ayakkabılar da çok hoş seçenekler mevcut.
Makyaj reyonu maalesef daha azdı.
Meşhur beyaz süngerlerden bulamadım mesela.
Sonra yüz paletlerinden istediğim şu kontür kiti olan da yoktu.
Köpük küçük kutu da olan farları da yoktu.
Tek aldığım ürün 9.99 TL değerinde ki bu sünger oldu;


Rossman hakkında kullanacağım tek bir kelime olsa o da şu olurdu;
Keşke Rossmann bulunduğum şehre de açılsa da.
O kadar güzel ürünleri mevcut ki bakılmaya her gün yeni bir ürün keşfetmeye değer.
Benim gittiğim Brandium AVM de olanıydı.
Çok fazla seçenek olmadığını kuzenimden öğrendim normal de daha büyük mağazaları da mevcutmuş.
Ağustos da gittiğim de daha farklı olanları gezme fırsatım olacak.
O zaman daha detaylı bir Rossmann yazısı gelir :)

Pamuklarını o kadar merak ediyordum ki maalesef büyük boyu yoktu ben de küçük boyundan almak zorunda kaldım.
1.85 TL gibi komik bir rakamı vardı.
Bence Rossmann mağazalarına yakın olanlar yeni ürün keşfetmekte çok şanslılar.

Daha önce Sevgili @ozlemlemakyaj sayesinde ISANA duş jellerinin bir çeşidini deneme fırsatım olmuştu.
Ki ben farklı duş jelleri kullanmayı çok seviyorum.
2.99 TL fiyatı görünce hemen 2 tane kaptım :)
Bu duş jeli Vitamin ve Yoğurtlu.
Enfes bir kokusu bar bakalım kalıcı mı ?
Kullandınız mı?

Benri de gördüğüm ama o fiyatı hak etmediğini düşündüğüm bir ürünü de tabi ki bu mağazada 2.59 TL ye görünce hemen aldım :)
ISANA TEmizleme Çubuğu diye geçiyor.
İçerisin de 80 tane mevcut.
Ben eyeliner düzeltme ya da taşan maskarayı silme amacıyla aldım.
Kullanmadan memnun kalacağımın garantisini verebiliyorum :)
Bir başka us jeli daha :)
Bunu da kuzenim ile kokusuna bayılarak alma kararı aldık.
O da ben de aynı jeli aldık.
Fiyatı tabi ki 2.99 TL idi.
Kokusu ise Misket Limon ve Fesleğen Ekstreli.
Ben bu duş jellerine bayıldım.
Vücut peelngleri de vardı bir daha ki gidişime mutlaka daha fazla çeşit alıp depolamayı düşünüyorum.

Yağlı saçlılar online mı ?
Bizim bir hatta iki tane blogger arkadaşlarla kurduğumuz whatsapp grubumuz var.
Kızlar sağolsun gitmeden ne alınır soruma tek tek cevap verdiler.
Söyledikleri çoğu şeyi bulamasam da bu dedikleri kuru  şampuanı bulup hemen attım sepete.
Fiyatı ise 7.99 TL
Bizim gittiğimiz mağaza da iki çeşidi vardı.
Biri Normal ve Yağlı Saçlar için biri de Kahverengi saçlar için olanı.
Ben satıcının da tavsiyesi ile bu yeşil olanı aldım
Bakalım kullanalım nasılmış?

Daha önce Gratisler de satılan Wet n Wild markasının şeffaf kaş maskarasını kullanmıştım.
Ondan memnundum ama Essence standı görünce bu maskaraya da şans vereyim istedim.
Artık Essence de internetten ulaşabildiğimiz için çokta ilgimi çekmedi.
Ama renklerine de bakmadım değil.
Bu maskaradan herkes çok memnun kalmış.
Düşük kaşlı biri olarak ben de memnun kalacağımı düşünüyorum.
Fiyatı ise 8.50 TL idi.

Son iki ürün bana sevgili kuzenim canım Lamiha Ablamdan :*

Daha sonra Sleek markasını incelerim umuduyla Gratis e girdik.
Ama biz tam reyonlara geçeceğiz görevli arkadaşlar bütün tester ları topluyorlardı.
Yani bir ürün denemek istesek maalesef bundan dolayı hiç bir tester ürüne dokunamadık.
Benim de önceden merak ettiğim ve Aksaray da bulunan Gratis te bulamadığım Wet n Wild markasına ait makyaj bazını aldım.
Daha doğrusu kuzenim hediye aldı ama fiyatı için fişi hemen elinden aldım :)
12.23 TL ye almış olduk o da kendisine aldı son iki tane kalmıştı ve bizim oldular :)


İlk çıktığında çok merak ettiğim ama bir türlü gelemeyen ürünü buldum taaa İstanbullar da.
Garnier markasının çıkardığı bir ilk olarak lanse edildi.
Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli olarak geçiyor.
 Bütün makyajınızı tek yıkama da çıkarabileceğini söylüyor.
Bu tarz ürünler gerçekten pratik oluyor.
Fiyatı ise 10.50 TL idi.
Bakalım bu ürün nasılmış?

Benim çok az fırsatım olmasına rağmen makyaj üzerine alışverişim bu şekildeydi.
Bir aya kalamdan tekrar İstanbul a gideceğim siz Rossmann mağazalarından ne almamı önerirsiniz?
Lütfen yorum olarak bırakır mısınız?

SEVGİLER
EBRU Ü.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder